Õppimist väärtustav õpetamine ülikoolis : keskmes õppija tegevused

18,00 €
Maksudega

John Biggs ja Catherine Tang

Tartu : Tartu Ülikooli Kirjastus, [2009] 

348 lk. : ill.

ISBN 9789949190447

Kõvade kaantega ja väga heas seisukorras raamat

Kogus

Raamat tutvustab väljundipõhise ja konstruktiivselt sidustatud õppe aluseid. Lisaks pakuvad autorid näiteid konstruktiivse sidususe rakendamisest nii auditooriumis kui kogu kõrgkooli tasandil. Nende kaante vahele koondatud arutlused, põhjendused ja tähelepanekud aitavad õppejõududel parandada õpetamist ja hinnata õpiväljundite saavutamist.

Raamatus käsitletakse olulisi teemasid: sobiva tasemega õpiväljundite kavandamist, väljundite saavutamist võimaldavaid õppetegevusi, õpetamist ja õppimist väikestes ja suurtes auditooriumides, hindamise rolli ja tähendust.

Haarates lugeja kaasa, saavutavad autorid oma eesmärkide, õpetamismeetodite ja hindamisviiside ühtsuse, ning nõnda – kasutades raamatu enda väljendit – püüavad nad lugeja järjepidevuse võrku, mis aitab optimeerida õppimist.

Biggs, John
1 Ühik